Ensam hemmakväll & nya vårmössor?

Fredrik jobbar natt i natt och han började redan vid 16.30 idag - och kommer hem vid 8.oo i morgonbitti *saknar*
Jag har precis nattat två helt utslagna, nybadade kids och sitter alltså själv i soffan. I lugnet. Rätt skönt det också faktiskt... Dr. Phil har jag på i bakgrunden, annars blir det för tyst - läskigt tyst, lixom.

Jag sitter och kollar nya vårmössor till ungarna. Har letat i stan men fy vilket tråkigt utbud vi har, nackdelen med att bo i en "liten" stad *muttrar*


Men, nu har jag i alla fall hittat två på nätet som jag fastnat lite extra för;



Tuffa va? Jo, dessa får jag nog ta och klicka hem.. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Marina

Hej Lina ! Tror inte att mitt snaste mail kom fram, så det får bli ett nytt ; )

Ville bara tacka för det jättefina påskkortet och säga att jag är så glad att få vara med på ett litet hörn ibland ; )

Jag har varit och hälsat på Frida i 14 dagar, och haft en underbar och avslappnande semester.

När jag nu läser bloggen igen så ser jag att allt är bra med er, och de små duvungarna bara blir sötare och goare ; )

Må gott hela fina familjen och kram till er alla !

2010-04-14 | 19:47:36
Laila

Ja håller med älskar den till killar,ska se om dom har den på stan här hemma.För på nätthet fans den bara i mindre och större storlekar :( Men så är det ju det där och ta sig ner också :)

Hoppas att det gick bra på ditt mötte och att allt är bra med er...