Äntligen lite lugn & ro

Nu har barnen somnat och båda bokstavligen stupade i säng. Jag ville egentligen hålla dom uppe en stund till men när de är så pass trötta så är det bara elakt :p

Neo är feberfri men inte riktigt pigg, så vi får se hur vi gör i morgon...



Nu längtar jag efter sommaren. På riktigt alltså. Jag vill ha sol och värme!



Ninni har fått en superfin klänning av min farmor och hennes väninna, som de gjort till henne. Visst är den fin?? Såklart var hon tvungen att testa den! :)


Mössorna kom dessvärre inte idag, men kanske i morgon? :p Drygt när man väntar på nåt och det inte kommer. Nehepp nu klampade Fredrik precis innanför dörrarna, en timme för tidigt - hurray! Så, nu ska han få sig lite potatis och köttfärslimpa som vi hade till middag idag.... ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)