WoW

Ni minns hur jag tidigare har tjatat om att jag inte har sett mina inlägg - eller komentarer? Nu bara rasslade det till i bloggen och hela 6 sidor komentarer hade jag att godkänna! :p


TACK alla! Jag ska ta mig i kragen och svara er i kväll, när ungarna somnat.


Ville mest ni skulle veta det, jag har inte dissat er - bara det att jag inte har sett dom! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Jag har 14 cm runt handleden så kedjan kan ju vara 17- 17,5 cm. Hoppas på mail i kväll då=) Har du min adress? [email protected] Kram!

2009-09-10 | 16:14:56
http://evelinalinnea.blogg.se/
sonja

Ja nästa igen blir bra ! om alla kan = )

2009-09-10 | 18:50:55
Smulan

Hej!



Jag är en tjej på 28 år, som nu läst din blogg i några år (vad fort tiden går!), och jag måste bara säga, du är ju alldeles underbar. Tack snälla du för att du bjuder på dig själv, för att du delar med dig och gör mina kvällar lite roligare!



Det betyder jättemycket!

2009-09-10 | 19:30:03