WihoOoOoO!

Jag ska inte börja jobba fören i årsskiftet, januari 2010!!


Sååå glad! Detta är ju mycket tack vare att jag jobbade natt i nästan 3 månader i somras..
Åh, jag är verkligen GLAD! :)



Mindre glad var jag tidigare i morse när jag upptäckte att vagnen fått åka med Fredrik till jobbet. Den låg nämligen i bagaget, något min älskade hälft inte tänkt på när han brummade iväg i morse.. Och nu befann han sig i Karlshamn och skulle inte komma till stan fören han slutar vid 17-tiden. suck!

Hur som helst fick jag lösa det på bästa sätt, vilket var att sätta på Neo Ninnis rödblommiga cykelhjälm, och sätta honom bak på min cykel.. som jag sedan fick leda till dagis, med Ninni traskandes vid sidan om.


Tur man har en sån duktig tjej, som dels lånar ut sin fina (och mycket älskade!) cykelhjälm till lillebror men som också går utan att klaga, hela vägen bort till dagis.

Vår duktiga lilla Ninninus!




Ninni



Neo


Lika??

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


johanna

tjena!

ja ca 25kg ska man ner!!!!

jag bor i stengöl!har du körkort?

men du får gärna ta med dej en vän!

kram

2009-09-08 | 11:37:43
http://bebisfisen.blogg.se/
Fia

Vad träligt att han råkade köra iväg med vagnen. Men det verkade gå att lösa ändå;) Söta bilder på dina älsklingar:D Hoppas allt är fint med er:) Kraaaam

2009-09-08 | 14:17:47
http://dagarmedfia.blogg.se/