Bloggträff o9o9o5

Så var det då äntligen min tur att blogga om denna fantastiskt roliga kväll. Superkul att det blev så lyckat och inte alls så krystat som jag trott att det skulle bli! (iaf till en början, eftersom vi inte kände varandra!)

Några bilder är lånade men de flesta är tagna av mig personligen, så vill du ha bilder är det bara till att maila mig ([email protected]) så skickar jag över dom! :)

- och har DU bilder från kvällen, är jag hemskt tacksam om du orkar maila dom till mig :)

Vi hade dukat långbord i vårat lilla kök, och tänka sig vi fick plats allihopa och slapp alltså äta i omgångar :p Guldiga paket till var och en, kvällen till ära :)
 


Några av tjejerna..



Tacooos! :D










Kvällens the one and only kille! Som var så snäll och sov sött under hela vistelsen.. (KUL att du ändå kom en stund Jenny!) :p



Sen poppade vi popcorn på det gamla hederliga sättet! :)



Kanske hade vi lagt i lite många popcornkänor? I alla fall blev det brått med skål innan kastrullen svämmade över, men... vi lyckades! :)



.. lite fler godbitar!



Hejsan hoppsan! :p



Dags för kareoke!



Emelie, du har ju glömt mikrofonen! :D (eller är det jag som är blind??) hihi.. Kanske var det så att du har popcorn i näven som är påväg mot munnen? Hm...

Hur som helst, grymt kul att du också kom - trots att du inte kände nån i hela lägenheten! Superkul! :)



Sen var det dags att leka.. hihi



Hallå där snäckan :p



(ingen komentar.... sötlök?:)



Sonja - YoU RocK! :D



Snajsigt Catrin *dör av skratt*



.. och det var det visst fler som gjorde, dog av skratt alltså! Marie till exempel! :p



*torkar skratt-tårarna*



Ja, det tar emot att lägga ut dessa två sista bilderna.. men hey, jag kan ju inte skratta på mina gästers bekostnad, utan att bjuda på mig själv. Inte sant? :p



Hm. Inte ett dugg rolig bild.... ;)



Tack ännu en gång till alla er som kom. Ni som missade det hela, hoppas jag kan joina oss nästa gång.


För visst blir det väl en nästa gång, tjejer? :D



Förutom de jag länkat ovan, var dessa brudarna också med på kalajset:

* Helen - www.angelshadow.blogg.se
* Johanna - www.johannala.blogg.se
* Helena - www.yeshelena.blogg.se
* Emelie - www.emeliecharlott.blogg.se
* Sofie - www.fiansess.blogg.se
* Sara - www.viggolino.blogg.se
* Emelie - www.wannabevuxen.blogg.se
* Jenny - www.metrobloggen.se/woffy
* Sandra - http://saandrras.blogg.se/ 



Har jag glömt nån??

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Ni ser ut att ha haft skitkul! Supersöt kille som sov också!!! :)

2009-09-07 | 20:37:10
http://evelinalinnea.blogg.se/
Sara

Åh att vi missade detta! Nästa gång ska jag stanna till slutet och inta lita alkohol jag me..=D

2009-09-07 | 20:38:43
http://viggolino.blogg.se/
Carolina

Gud så kul det ser ut - synd att man bor så långt bort! kram

2009-09-07 | 21:47:35
http://www.carolina1979.se
Johanna

Det var ju bara helt galet kul! Skönt att du kommer att vara hemma till nästa år, härligt! Nu slipper du gå med den klumpen i magen! Ha en fin dag! Kramar

2009-09-08 | 12:10:06
http://johannala.blogg.se/
Line

Oj så roligt ni har haft det, synd man missade detta, men jag är glad att jag även umgås med våra nya grannar. Men jag hoppas det blir fler festligheter av denna typ. kram Line

2009-09-08 | 14:05:19
http://www.linsanslycka.blogspot.com