Uppe med tuppen

.. i vanlig ordning.


Får se vad som händer för bus idag. Fredrik gick och jobbade tidigare i natt, eftersom han inte kunde somna (men jag sov som en stock!) Vet alltså inte alls när han kommer hem, men antar att han i alla fall bara sover en liten stund idag, eftersom han är ledig för helgen sen. Hurray! Då, blir det fredagsmys för hela familjen.


En sak som är säker är att vi i alla fall ska sätta upp mörkläggningsrullgardinerna & de vanliga gardinerna i sovrummet, för fy vad läbbigt det är att sova utan! Man ser ett stort träd, med massa löv, som blåser & svajjar i mörkret. Hua! :p Fredrik däremot, tycker det är mysigt.. ToK!


*morgonpigg lilleman


Nehepp, klockan är bara 05.32, så.. jag tror jag ska bänka mig i soffan och pilla lite med korten jag framkallade för ett tag sen, långt ifrån alla är på plats i albumen.. med betoning på "en" :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)