Trötter - thats me todee

Japp nu känner jag mig sleten som få. Sov dåligt i natt pga en sprängande huvudvärk som även hållt i sig idag. Sen att det har regnat, om vi inte kunnat vara utomhus och busat som vi brukar, har ju inte gjort ungarna på gladare humör direkt. Men, räddningen kom vid 17-tiden då Fredrik slutat jobba.

Vi åt middag ihop och sen tog han Neo med sig och tappade upp ett bad, medan jag och Ninni passade på att bege oss ut sålänge det var uppehåll. Efter det var det våran tur att bada innan det var dags för nattning. Mys!





Ninni ÄLSKAR att klä ut sig och "spela apa" :) Pippi har länge varit den stora idolen och tack vare mina föräldrar så har Ninni MIN GAMLA hemasydda Pippidräkt (som min mamma knåpat ihop) med peruk - ja, den är såklart inte hemmagjord.. men det fattar ni la ? :p Sånt är mys, saker som går i arv... !  

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia

Varför publicerar du aldrig dina kommentarer?

2009-09-04 | 09:52:53
http://mammanmias.blogg.se/