Trött jag är...

Näe nu får det vara nog!

Efter att tappert ha försökt natta om Neo i en timme, inatt kring o3 - för att sedan få sova en timme innan jag blev väckt av en tokpigg Ninni 04.50 - så känns det just nu väldigt jobbigt. Fredrik klämde just ur sig att han ska jobba natt i natt också - fast han sagt att "det är bara en natt kvar, sen jobbar jag dag resten av veckan.." senast igår.

VA BRA, att man får reda på det ca 6 timmar innan han börjar igen. Verkligen kanon. Känner att allt bara kokar och att sängen känns som ett lockande alternativ. Så, så får det bli. Mamma-middagslur kallas det visst....

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Visst är det kämpigt, särskilt när man inte får sova. Men vilket charmtroll du har.

2009-09-15 | 15:36:25
http://justmintoo.blogg.se/
Laila

Hej Lina när lägger du dina små gryn.Efter som dom vaknar så tidigt :D jag försöker lägga min minsta runt 19,30 då vaknar han runt 6.30-7.00

Det måste vara väldigt jobbigt att behöva gå upp så tidigt tänker jag :P



Hoppas att allt är bra med er,här har det varit feber och snorigt.



Kram Laila

Carina

Med min Bella var det så att det spelade igen roll om hon somnade tidigt eller sent, hon vaknade vid 5 ändå. Hade hon somnat sent medförde det bara att han var tröttare på dagen.

Men det har en fördel. Aldrig några problem med att att komma upp och iväg till skolan.

Fast det ändrade sig ju äldre hon blev.

2009-09-17 | 14:13:25
http://justmintoo.blogg.se/