TjejsnacK!

Nu har vi precis ätit middag och städat undan all disk. Mina föräldrar och lillebror är här på besök och alldeles strax blir jag upphämtad av en tjejkompis, för tjejsnack och kaffe på ett fik i stan. Mysigt! :)



Senare ikväll har jag en msn-date med en annan tjejkompis, vi ska planera lite inför lördag. Då har vi nämligen bjudit hem ett par tjejkompisar till mig. Ska bli otroligt kul!



Men, vi hörs lite senare såklart!


* och som ni ser, jag överlevde kundmötet jag skrev om i inlägget nedan :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

Skönt att höra att du överklevde:-)

Johanna

Hej! Jag har nu löst mitt jobbpass i helgen, och jag vill så gärna komma. Har skickat ett mejl till Helena då jag tackade nej igår p.g.a jobb, men nu kan jag. Förlåt! Hoppas att det går att lösa! Kram

2009-09-02 | 21:32:45
http://johannala.blogg.se/