TIPS!

Äntligen äntligen äntligen har jag skickat in mina bilder på framkallning. Började ladda upp alla bilder på lite olika sidor för ett par dagar sen, men slutsumman blev närmare 9oo kronor och jag blev snål (dumsnål för inget kan ju ersätta bilderna om de försvinner!) Men hur som helst.


Jag fick ett mail igår från Ifolor, där jag tidigare framkallat bilder och varit kanonnöjd, där de hade erbjudande på 30 % på alla digitala bilder! Då var jag bara tvungen att passa på ju! *äntligen, som sagt*



Antal     Produkt                                   Stk. pris        Sum
---------------------------------------------------------------------------------
 636     10-format, blanka                             SEK 0,99       SEK 629,64

- Voucher: 'VIP9622SE'                                                 SEK 190,78
+ Expeditions avgift                                                    SEK 89,95
= Fakturans slutsumma                                                  SEK
528,81



Så som ni ser, 636 bilder inkl frakt blev endast 528,81 kr!


Vilket klipp alltså!


Så, nu kan jag äntlingen släppa tanken på att jag bara mååååste ta tag i att framkalla bilderna, done!



Detta var ett 5-dagars erbjudande, så skynda er om ni behöver framkalla
- rabattkoden finns i bilden ovan! 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


gladulle

Tåls att tänka på själv har jag inte framkallat en bild sedan 2005 så du kan ju gissa hur många det är med tanke på att V är född 2006. de få kort (framkallade) som finns på henne har jag fått av andra. Tror att jag får dela upp det på ett antal beställningar.

2009-09-11 | 09:10:36
http://gladafamiljens.blogg.se/