spindeltråd?

Jag står och viker tvätt, nu på morgonen, när Ninni vill hjälpa till. Självklart! Hon hittar sin rosa favorittröja och får samtidigt syn på en röd tråd som lossnat från nåt annat plagg
- för att fastna på hennes rosa tröja. 

Varpå Ninni utbrister;

- "oj, mamma. Titta! En liten spindeltråd!"

- "jaaa, titta!" :)




Tror det kan vara GYMPAN som satt sina spår. Där spelas låten "En elefan balanserade, på en liten liten spidel trååååd"... samtidigt som man går "balansgång" på den röda linjen som finns utmålad i gympasalen. 

Absolut dagens komentar! :D



Fredrik försov sig i morse och vi vaknade båda två i panik, när Neo väckte oss kring o3.5o. Fredrik brukar gå upp vid o2.oo. Jag fick upp & bre mackor till min älskling medan han mest virrade omkring med mobiltelefonen i örat. Usch, vad jag hatar att försova mig! Var ju iofs längesen nu, men åh vad jag minns paniken. Hua!


Fredrik kom i alla fall iväg och jag kunde krypa ner i sängen en timme till. Sen ville Ninni gå upp! *gäsp


Nu är vi alldeles strax på väg till dagis.

+1
grad ute, gräsmattan lyser vit av nattens frost och grannen står och skrapar rutorna på bilen. Mys! Bara jag slipper skrapa rutorna såå :p  Hörs sen!    


PS på tal om att grannen skrapar bilrutor så fick Ninni nyss syn på grannen och sa:

- " Titta mamma! Pappa (??) tvättar bilen " 


Älskar alla härliga komentarer som kommer ur Ninnis mun just nu  

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)