Skön Söndag

Idag har det också varit fullspäckat, med lite träning och massa familjemys.

En bra combo om ni frågar mig :)




Morgonen började med frukost och följdes av utevistelse redan klockan 9.oo Vi gick till lekparken intill och innan dess tog vi ett stop i parken för att kolla in de två superstora kastanjeträden - och dess frukter som fallit till marken. Säger jag att det var en massa kastanjer, är jag inte ens i närheten av så många det var.

Oändligt många!



Ninni skalade och undersökte dom bruna, hårda men lena kastanjerna
- med stora ögon.



Sen plockade hon fickorna fulla! :)



Fredrik hittade en dubbelkastanj och utbrast glatt frågan

"Älskling, vad ser detta ut som?" :p


Jag, som såklart trodde att han syftade på nåt i pojk-hjärne-tänk fick en rejäl utskrattning när han klokt förklarade att han minsann tyckte det såg ut som lungor - och ingenting annat! :D *sccccoooore ;)



Barnen gungade o hade sig



Ninni klättrade, gungade och roade sig för fullt i lekparken, medan Neo mest tog det lugnt. Gungade och utforskade alla stenar och sandkorn i sandlådan :)



Fredrik fick en fin naturbild på en fågel i en buske :)


Vi var ute i nästan 4 timmar. Hann bland annat fixa ett tvillingkort till vår nya sovrumstv, så nu kan vi kolla på alla kanaler även där inne. Gud så smidigt! Och snabbt gick det ju också :) Toppen!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


johanna

tjena!

vart liggerden lekplatsen ni va på`???

kram

2009-09-27 | 21:55:33
http://bebisfisen.blogg.se/
Evelina

Lungor var precis det jag tänkte på ;P;P

2009-09-27 | 22:14:38
http://evelinalinnea.blogg.se/
Bonkan

Hahahaha jaaaa jag hade me sagt d du tänkte på!!!!!

2009-09-28 | 08:01:43
http://tessibonkaan.blogg.se/