Simply the best!

Jag & Neo har varit ute en stund och snart är det dags att hämta hem Ninni från dagis. Gud vad timmarna har gått fort! Jag känner fortfarande att jag minsann inte är helt 100, så ikväll skippar jag träningen. Ont i mitt vänstra knä har jag också fått, dumt dumt. Men, förhoppningsvis är det bara en sträckning eller träningsvärk och imorrn känns allt förhoppningsvis bra igen!


Jag syftar på mina kära föräldrar i rubriken. Dom är bäst och jag älskar dom över allt annat! För ett par dagar sedan kom dom hem med lite presenter till barnen, de hade varit iväg och hade med sig lite suvenier.


Men, vet ni vad? Fredrik fick också paket. Och även jag fick paket! :) Och gissa vad som var i mitt? En parfym från Britney Spears! Inte för att jag är nåt stort fan av henne men den parfymen luktar så inobomben gott!! Och flaskan är superfin, verkligen glitter & glamour över den.


Jag fick den i julklapp precis då den kommit ut, och nu var det bara några ynka droppar kvar i den gamla flaskan.. Eftersom mamam visste att jag är tokkär i den parfymen, hade dom köpt den till mig! Det var perfekt!!


Men det som nästan var det mest perfekta var anledningen till att jag fått den.

"för att du kämpar så duktigt med vikten. Du ÄR verkligen duktig" 


Åh, mamma. Pappa.
Ni är bäst! ♥ 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida o

klart du är! du är kanonduktig! och ang nedan inlägg så e det samma här. står stilla totalt och jag har minsann inte gått ner några 16 kg. än. men skit samma. man mår ju kanon av träningen. mycket öiggare på kvällarna. det kommer nog snart vända igen men visst tappar man motivationen... det e bara o kämpa vidare. kram