Rubrik?

Nu ska vi strax göra oss i ordning för att åka till Öppna förskolan. Där ska vi möta upp Ida och Noel (och de andra!) för lite bus, fika och tjejsnack. Mys! 

Tycker det är otroligt roligt att vi äntligen har hittat en ÖF som vi verkligen trivs med, tack Ida! :p Har testat ÖF både i stan och i kungsmarken, men har aldrig riktigt trivts där. Men som sagt, Jämjös ÖF det är grejjor det, och jag kör gärna en bit extra för de tillfällena! :D

*älskar dig*


Fredrik kom nyss hem efter att ha jobbat ett långt nattpass. Ja, från 17.oo igår till 07.3o idag. Fy! Jag förstår att han somnade innan huvudet hann landa på kudden... 



Annars så ser dagen rätt så lugn ut. Stephanie kommer hit efter lunch nångång då vi ska gå igenom vårt lager, inventering kallas det nog :p 


Eftermiddagen/kvällen blir lugn. Är bjuden på Mary Kay träff men känner inte riktigt för det så jag tror inte jag går.. är dock inget jag behöver avboka utan det är mer "kommer jag så kommer jag". Så, vi får väl se hur jag gör. 


Sen får vi väl se om Fredrik ska jobba i natt också eller om han jobbar dag i morgon. Tydligen ingen som vet! *suckar* Fredrik skulle visst ringa till hans jobb när han vaknat, så skulle han få besked då.. Fruktansvärt dåligt om ni frågar mig! Pinsamt att ett sånt stort företag som Fredrik jobbar på, inte ens kan ge ett arbetsschema som hålls..

Hur ska man kunna planera något när man inte ens vet hur, om och när man ska jobba??? *irriterad* 


Nehepp, nu är det dags jag stänger av datorn 
- innan jag blir uppretad på riktigt! :p

 
Hörs sen!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


annica

Det finns lagar som säger att man ska ha ett schema som gäller minst 2 veckor innan man börjar..För han har väl fast jobb?

2009-09-14 | 08:28:25
http://annica123.blogg.se/
Bonkan

OOoh ja vi har för bra saker här i jämjö du :P

2009-09-14 | 14:33:37
http://tessibonkaan.blogg.se/