Plättor

Om gympan gick bra sist så gick den minsann ännu bättre idag :D Det är sååå härligt att se Ninni dansa & gympa - min lilla tjej som blivit så stor redan ♥

När gympan var slut och vi åkte därifrån grinade Ninni

"Ninni inte åka hem, gympa en gång tiiiiill...." :)


Jag förklarade att vi visst skulle gympa igen, men inte fören nästa vecka. Inte för hon förstår innebörden av vad "nästa vecka" egentligen innebär, men hon blev i alla fall tyst och glad igen.



Väl hemma igen så slängde jag ihop en plätta-smet och började steka ♥-plättor till Fredrik och Ninni. Absolut ingen GI vänlig lunch så jag hoppade det, dessutom är jag inte speciellt förtjust i vaken pannkakor eller plättar. Så det var lugna puckar :p


Tror ni vi har börjat med renoveringen ännu? Nope. Inte idag heller *suckar* Men, vi har i alla fall kommit ikapp tvättberget, dammat undan alla dammråttor och myst en massa med ungarna. Kvalitetstid.


Nu ska vi bege oss ut en stund, hela familjen. Fredrik har planer på att tvätta bilen och jag måste nog ta ett tag i rabatterna och trädgårdslandet. Var längesen nu och om mitt hår hade växt som ogräs, hade jag kunnat knyta det kring fötterna vid det här lagret. 

Segt  - men fint blir det ju! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helen

Hm såg förra helgen i nån butik... glömt nu. Då brukar man få välja (olika olika ställe) typ läderband eller halskedja. Cirka 20 krVad sägs om bh provning imorgon??

2009-09-19 | 18:00:25
http://angelshadow.blogg.se/
krolle

haj lina du en fråga var har du hittat de plätt hjärnet?? de var jäkligt sött



kram

2009-09-19 | 21:58:16
http://krolle.blogg.se/