Ojojoj..

... rensningen har bara börjat!



Har hur mycket som helst att gå igenom, på bild ca en 4:e del (om det ens räcker?) SUCK.


Otroligt vad man får fram mycket när man väl börjar riva i det... nästan så ja ångrar att jag ens började ;)


*Nej, jag har inte ringt det där samtalet ännu... men jag SKA! Sen... :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Hej igen :D jag gör så här jag syr en av var så kan du bestämma vilken du vill ha så kan du lotta ut den andra.

Jag är akutvårds undersköterska men år 2000 var jag med i en svår bilolycka.Då jag fick en svår whiplas skada har gott sjukskriven jätte länge.Jag kan inte jobba inom akuten som jag gjorde förut :( mitt älsklings jobb trivdes så himla bra.Så nu måste jag vidar utbilda mig, så då fastnade jag för missbruk/kriminalvård.Är klar någon gång i feb.



Nej nu måste jag plugga lite har två prova jag måste läsa till :D

Carina

Gör det NU så slipper du våndas mer för det.



Och visst blir det hår av katterna. Det går åt lite "klisterborstar". Men dom är så goa.

2009-09-17 | 10:19:01
http://justmintoo.blogg.se/
sonja

ja usch vad grejer man har o sen sortera allt

har 3 sopsäckar med grejer som jag har sorterat som måste ut på tradera men lägga upp allt tar ju sin tid med blääää



Ida H kunde inte på måndag = (

ska vi vänta till nästa måndag då?

eller ska vi som kan åka ändå och åka sen även när ida H kan

2009-09-17 | 10:29:08
http://rockabybaby.blogg.se/
Johanna

Okej vilken tur :) Vill absolut fortsätta läsa din blogg då den inspirerar mig :)



Vi har ett företag som heter JM allservice. Just nu är det mest tråk saker :) Bilar och bildelar och lite bygg jobb o sånt men tanken är det sen ska finnas mycket mer som även jag kan pyssla med. Har funderingar på att öppna butik och kanske börja med web shop :) Men vet inte om jag vågar :) Är det svårt? Du som gjort det menar jag :) Kram

2009-09-17 | 12:16:57
http://joelsmamma.blogg.se/