Näääästan klart!

Tack vare min kära mamma, som passade ungarna, hann jag måla klart i vårat sovrum. Nu är det bara runt listerna uppe kvar, som Fredrik ska måla strax - jag är nämligen aaningens kort i ryggen för att nå :p


Tror ni inte färgen tog slut, när jag bara hade en vägg kvar att måla? drygt! Var bara att åka och köpa nytt.


Men snyggt som tusan blir det! Rummet känns så mycket fräschare, för att inte tala om ljusare! Nu i efterhand kändes den där gula tapeten väldigt murrig..


FÖRE, med slipade skarvar:




Och EFTER, två strykningar bruten vit antikfärg:




Jag har redan börjat kolla på lite inredning till rummet - då det blir Ninni & Neos rum. Hihi, åh så kul det ska bli att inreda! Ja, jag har en del projekt planerade.. synd bara, att just inredning ska vara så dyrt! Whyyyy?? :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)