Mamma-middagslur?

Ha! Vilken värld lever jag i egentligen? Mamma-middagslur? Trodde jag ja ;)


Ställde mig och lagade mat till Ninni och nu är jag här igen. Absolut ingen mening att försöka somna en stund när jag vet att jag ändå måste upp inom en timme, 50 minuter. Så, skit samma.


Fredrik gjorde en kopp kaffe till mig och förhoppningsvis ger den mig ytteligare lite energi när jag står och svettas på cykeln. Jo, spinningpass är just vad som står på planerna.



First time för min del och alla säger att det är så pass grymt jobbigt att "torka-svett handduk" är absolut nödvändigt ... likaså kommer jag tydligen inte kunna röra mig i morgon? Haha, jaa.. det ska minsann bli spännande det här.


Nu ska jag visa dom vad vi 2-barnsmammor går för!

*hejja hejja* :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida H

Aha, NU fattar jag vad Ida skulle göra. :-D Kör hårt tjejer!

2009-09-15 | 18:58:25
Ankizz med Jonathan

Hejja hejja!

2009-09-15 | 19:24:27
http://ankizz.spaces.live.com/