Lite nervöst

Jag ska snart gå och möta en kund som beställt en hel del utav oss (Haileys) sedan vi öppnade. Alltid mot fraktfritt eftersom han kommit upp i över 500 kr. Men denna gången valde han avhämtning som alternativ, kanske för att han för första gången inte kom upp i fraktfritt?

Till saken hör också att han inte bor här i Karlskrona, utan utanför Tingsryd.


Behöver ju absolut inte betyda nånting egentligen, men ändå börjar tankarna snurra runt en massa otäcka saker - som skulle kunna hända. Hoho, paranoida jag? 

Men, just Därför möter jag den redan dömda stackarn på en allmän plats 
- för säkerhetsskull! :p 
 


Neo, på väg till syrrans dagis i morse..



... och så syrran själv. Stolt över sitt paraply! :p


Förresten! Kan ju påpeka att det var TUR jag tog med både tofflor och "tunnare" kläder till dagis, för nu skiner solen som aldrig förr. Märkligt det dära. Är det höst eller inte? *snurrig*

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sara

Ja jag hade nog oxå blivit lite misstänksam! =) Hoppas allt gick bra...

2009-09-02 | 15:12:02
http://viggolino.blogg.se/
Jessica

Lämnade ett avtryck tidigare men har insett att blogg adressen var fel så skriver igen.

2009-09-02 | 15:35:55
http://metrobloggen.se/fitmom