Kassa bilder men jag har ju lovat!

Jepp, så här går det när man lovar (för mycket?)

Jag har precis gjort klar "det nya pysslet" och att ta bild på det utan dagsljus var inte det lättaste, men har man lovat så har man! Här kommer bild på den ena tavlan i alla fall:





Den får stå där sålänge. Imorgon hoppas jag dock kunna hitta en bättre plats åt den - och den andra som jag gjort till Fredrik i "kärleksförklarings - anda" ♥


När vi är på IKEA nästa gång så kommer två vita, lite tjockare, ramar få följa med mig hem. Men tills dess får dessa guldramarna duga. Nåååå, vad tycker ni?

Snyggt huh? :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Helt, helt underbar är den gumman!! Hur har du gjort den om man får fråga?? Det kliar i mina pysselnerver :) Förresten.. är jag förvirrad eller har du inte skrivit något om priser på smyckena du säljer? Jag vill oxå ha juhe!

Hoppas ni haft en myshelg med massa kvalitetstid.. det verkar onekligen så i alla fall! -ler- Många kramar till Er!

2009-09-19 | 22:16:40
http://sagoelin.blogg.se/
Cissi

Fin fin tavla. Och vad fint du fått här på bloggen. Du är så duktig!! Hoppas ni får en fin söndag!

2009-09-20 | 07:44:03
http://cissislife.blogspot.com
Laila

Dom är så fina dom här tavlorna som det bara står ord på :D Du är som tomte mor du :P duktig på allt.

Helgen har jag pluggat och sytt i dag blir en mer lite mys dag med Simon.Han fyllde 3 år i går men då var han med sin mormor och morfar till eskelstuna parken Zoo.Så i dag ska vi fira lite och nästa vecka blir det kalas :P



Hur har eran helg varit



Kram Laila

Madde

Japp nu får du jättegärna lägga ut det:-)

Verkade som det blev väldigt omtyckt. Det roliga va att mamman precis fått ett liknande haldband,till sig själv alltså:-)

Annars är det bara bra här, mår nog bättre än jag gjort tidigare graviditeter så det känns skönt.

Måste ju säga att din tavla här ovan va jättetuff.

Kram

Emelie

Hejsan!

Har du gjort de fina tavlorna??

Kram

2009-09-20 | 11:45:20
http://emelieidafriberg.blogg.se/