Karlar alltså! *muttrar*

Vaknade som sagt upp i morse efter 10 timmars sömn. Fredrik hade redan cyklat till jobbet. Han tog min cykel i morse eftersom jag för en gångs skull bad att få ha bilen, som Fredrik till 99% har annars.


Hur som helst. Traskar ut i köket och ser en lapp vid kaffebryggaren. Naaaw va sött, han har skrivit en söt liten lapp som "förlåt för igår" typ...? Trodde jag ja...  






"du får järna städa bilen invändigt idag om du vill"




Ska man skratta eller gråta?




Tror han att jag bara går omkring och rullar tummarna hela dagarna?


Skickade honom ett sms nyss där jag skrev:

"Nu har jag precis kommit hem. Ska ge Neo lite mat innan jag själv ska äta lite lunch för att sedan packa och posta Haileys-ordrarna. Sen hämta Ninni och svänga förbi affären. Helst skulle jag behöva dammsuga och fixa resten av tvätten också. Sen var det telefonsamtal till komunen och till försäkringsbolaget som skulle göras (där han lovat, efter jag bett honom, att ringa försäkringsbolaget, för lite mer än en vecka sen... ´men som såklart inte blir av förren jag själv tar tag i det - också!) ..Och sen var det en sak till.. hm.. jo just det, städa bilen invändigt innan jag tillslut fixar middagen..."


PS texten tog ca 3 sms, tror ni han orkade läsa?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sonja

Hahaha det där känner jag igen .....

ibland får man höra jaha har du inte gjort nåt idag eller ?

då har man städat i garderoberna hängt upp nya gardiner sorterat 3 maskiner tvätt packat ordrar

fixat bokföring hämtat lämnat barnen handlat

och torkat golven lagat mat m m



Dem tror att man är nån Jävla DURACELL KANIN

Kramis

2009-09-10 | 14:33:47
http://rockabybaby.blogg.se/
Mia

haha riktigt bra svarat! som sagt....karlar.....

2009-09-10 | 16:06:00
http://mammanmias.blogg.se/
Ida H

Ja ibland behöver dom allt en knäpp på näsan. :-)

Anonym

Vad fick du för svar på smset? :)

2009-09-10 | 20:53:55