GoD NaTT mina vänner

Nu har vi precis kollat klart på en film, jag och Fredrik. Innan dess pysslade jag ihop två namnsmycken till, som ni ska få se i morgon - eller ja, det ena i alla fall :p


Har ett samtal och ringa i morgon som jag gruvar mig lite för, och som jag skjutit upp alldeles för länge. Men, nu är det minsann dags. Lika bra och bara bestämma sig - för att sedan göra det, annars blir det ju aldrig av!




Nattinuffs!











Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Hej Lina! Ja senare en så kan du ju inte lägga dom.Lite kvälls tid vill man ju :P

Visst kan jag det :D En mössa med elefanter på.

knoppar i hopp två stycken från 1-3 år.

Men jag behöver din adress igen,vi har formaterat om datorn och allt försvinner ju då :/



Annars är allt bra här,sitter och pluggar på distans just nu.Läser missbruk och kriminalvård jätte kul.



Ni får ha det så bra kram Laila