God morgon!

Ja, bloggen är fortfarande lika konstig som igårkväll.. vi får väl se om ni ens ser det här? (jag gör det inte!)


Hur som helst så har natten varit lugn. Vi har precis vinkat hejdå till pappa Fredrik som åkt till jobbet och vid 10-tiden får vi besök av Emelie, en kompis. Eventuellt kommer även min lillebror hit för att umgås en runda. KuL! :)



* liten dop-klädd Ninninus, med finklädd morbror J



* och denna härliga bilden, när Ninni hjälper sin morbror att öppna student presenter.. :)



På tal om presenter, så hoppas jag själv på en del paket i brevlådan idag - alltid lika spännande! Förhoppningsvis får vi även en leverans till Haileys, annars så bara måste den komma i morgon. Drygt att vänta :p



Det var ruskigt längesen jag hade en tävling här i bloggen, så en sån kommer troligtvis också upp under dagen..



Dagis är stängt för "planeringsdag" och jag har båda ungarna hemma idag. Mysigt det med, fast man har fullt upp. Det gnabbas en hel del mellan dom, nu när Neo tar sig fram så bra som han gör. Han är nyfikenallt som Ninni pysslar med och han vill ju så gärna vara med och leka med sin syster - vilket inte alltid är så poppis.



Syskonkärlek, antar jag? :)



Fast i övrigt går det hur bra som helst med dom ihop. Ninni är ändå otroligt förstående och kärleksfull mot sin bror, trots att hon inte är så gammal. Och jag hade faktiskt förväntat mig att även hon skulle gå tillbaka till "bebisstadiet" för en tid, som alla pratar om, men inte då. Skönt, faktiskt...



Nehepp, såklart är det en massa andra sysslor som ska göras. Tvätten, står som prio 1!

*gottago*

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)