God morgon! :)

Har precis kommit hem från dagislämning och en timmes powerwalk, med Neo i barnvagnen förstås. Lite extra motstånd så man får ju se det som positivt :p


Svettig som få, fast det är ändå inte alls på långa vägar så svettigt som det var igår! Talar såklart om spinningpasset. Jikes!

Jag, som aldrig svettas droppar, svettades skyfall! Men gud så otroligt KUL det var!! Varför har jag inte gjort detta innan, lixom? Och precis som Ida sa - Jag kände mig så lycklig innombords!


Redan utanför Friskis & Svettis -direkt efter passet- tog vi fram schemat för att se när nästa pass var. hihi.

Sen igår kväll hände det inte många mer knop kan jag lova. Jag nattade ungarna innan jag och Fredrik kollade en stund på tv. Sen var det läggdags för oss också, tror jag somnade kring 20.45!



Nu ska jag busa lite med lilleman.. sen ska jag rensa ut barnens garderober och lägga ut lite på tradera, för sådär mycket urvuxna kläder kan vi bara inte spara!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


annica

Jo, facket skulle nog säga ifrån, men kan ju alltid ha sina nackdelar att blanda in dom oxå.

Jo då, allt är bra här.

Hoppas allt är bra hos er=)

Spinning är härligt, fast jag tröttnade ganska fort..

2009-09-16 | 11:08:16
http://annica123.blogg.se/
emelie

Var tränar du??

2009-09-16 | 11:27:38
Lina

Hejsan!

Hamnade inne på din blogg bara så där. Hur har du fått den så här fin? Skulle du kunna hjälpa mig en liten liten bit på vägen bara. Jag är inne på blogg.se och ska försöka få ordning på en ny blogg till mig men vill ha den som du mer personlig inte efter deras mallar. Mejla mig gärna! Kram

2009-09-16 | 13:03:03
Johanna

Åhh vad kul att du har börjat med spinning! Jag tycker det är skit kul och har kört i flera år. Riktigt härligt när man svettas ut allt man har typ, haha. Jag tränar på Aktiva, där blir det lite av varje! Ingen fara med armbandet, jag tycker det har gått väldit fort. Hoppas allt är bra med dig? Kramar

2009-09-16 | 17:52:27
http://johannala.blogg.se/
Anonym

Hejsan kusinen! Det är så kul att följa dig på din blogg. Du är verkligen en super-tjej! Kul att du har hittat en träningsform du gillar, jag är säker på att det kommer göra stor skillnad i ditt liv, både för den fysiska och psykiska hälsan. Du vet kanske vilket tränings-freak jag är. Blir så glad när människor jag bryr mig om hittar rätt i träningsdjungeln. Kram!

2009-09-16 | 19:27:23
Agnieszka -2 barnsmamma

Hej gumman. Vad heter du på tradera....??

2009-09-19 | 08:35:33
http://agnieszka.blogg.se/