Fler som vill beställa nåt från By Caprice?

Nu är det dags att lägga ytterligare en beställning hos fantastiska By Caprice, USA.


Nån mer som vill beställa innan ordern går iväg? Hojta till här eller på [email protected] !

- på www.haileys.se hittar ni fler BH:set samt pris! (det går att köpa delarna separat också..)









Fiiiiina!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

tack:-)

Ang halsbandet så kan vi ta det på mailen för jag tänkte ge bort det och vill inte att fel person ska se något;-)

Men ett halsband ska det vara, vad kostar de i nickelfritt och silver?

Kram madde

Marih

Jag hittade en bikini som jag skulel vilja ha....Polka Spot...Men hur fungerar det med storlekarna? Förstod mig inte på BH storlekarna :( Har 75-80D och 38 på trosor...hjälp!!

2009-09-01 | 14:51:58
http://familiaberglund.blogg.se/
♥Linda med familj och Lillan i magen♥

Hej Tjejen...

Vill bara informera dig om att de står fel text till vissa av bh:arna plus att där står inte vilka storlekar dom finns i.

Lite svårt att veta om man kan beställa då.

Kram

2009-09-01 | 17:21:32
http://babymyz.blogg.se/
Johanna

Åå de har ju så mycket fint. Men jag får nog snällt vänta tills jag slutat amma och verkligen vet vilken storlek jag har.

2009-09-02 | 20:59:32