Färdigrenoverat för idag :p



Ja såhär ser det ut nu i vårt sovrum, tjusigt va? ;)

Jag bestämde mig nyss för att det får vara slutrenoverat för idag, för att sedan måla i morgon. Det är i alla fall färdigspacklat och slipat. Och avtorkat. Orkar inte åka till affären för att handla färg, montera ner rullgardinerna, maskera osv osv.. :p

Äh, lite lat får man väl vara på en söndag va? Utan att få dåligt samvete....?


Hur som helst så har jag ju fortfarande 600 kort som ska sorteras upp och sättas in i album. Så jag behöver ju inte känna mig rastlös direkt :) Nu ska jag i alla fall umgås lite med familjen, innan det är dags att börja med middagen - som idag blir ett nytt recept på soppa! Otippat vaa? Ja menar, en solig dag som denna.. :) 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Jag är som vanligt sjukt imponerad av din effektivitet gumman! Hur orkar och Hinner du allt undrar jag? ;) Kramar

2009-09-20 | 22:34:02
http://sagoelin.blogg.se/