Färdig!

Ja, nu är jag helt färdig. Efter ett svettigt (minst sagt!) spinningpass och sedan tung handling på Willys efter det - så är jag nu redo för sängen! :p Ska bara se Lyxfällan som börjar nu, sen är det snarkofanen som gäller!

 

En annan dam som var helt utmattad tidigare idag, var vår allas lilla ninninus. Ibland är det minsann tuffa tag på dagis och Ninni somnade på väg ner från soffan - tokiga unge! :)



Minns ni att jag skickat in bilder för framkallning? Rättaresagt, 600 bilder på framkallning. Dom kom idag. Hua! Nu vet jag vad jag ska göra i helgen i alla fall :p


Nehepp, lyxfällan var det ja!

- lägger upp bild på det nya ihoppillade namn halsbandet i reklamen, typ :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sonja

vi väntar tills ida kan = )

2009-09-18 | 08:53:15