Familjegympa

Nu är det dags att göra oss i ordning för familjegympa. Får se om vi tar bussen in även idag, jag & Ninni, eller om vi tar bilen.. beror lite på vad klockan blir innan vi är klara

*har nyss ätit frukost* :)


Sen - om jag får bestämma - så börjar vi renovera lite smått i mitt och Fredriks sovrum idag. Alla skarvar ska spacklas & slipas för att sedan målas om till en bruten vit färg. Vi kommer nämligen göra ett byte, Ninnis sovrum blir vårat och vårat stora blir barnens - dvs både Ninni & Neo:s.


Förflyttningen kommer nog inte göras fören efter jul, men det känns ändå skönt att ha det gjort :p



Nehepp, gympa var det ja!
- sen får ni se det "nya" pysslet, som jag faktiskt inte hann med och pyssla ihop igår.. men idag så! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cecilia Östby

Vilka härliga bilder du har på mina barn!



Jag vill gärna beställa ett sånt halsband i silver. Finns det någon internet sida där man kan kolla på vilka färger som hjärtat har? Ha en underar helg!

Cecilia

2009-09-19 | 12:44:27
http://skogscilla.blogg.se/