Underbara morgon

Ungarna påväg till dagis i morse :)



Fina Neo!



Och fina Ninni!

Här ser ni även den underbara Molo jackan jag vann på tradera, för 52 kronor!! Var en kass bild, men jag chansade. Den har blivit mycket omtalad på dagis och två av Ninnis fröknar har varit på mig om vart jag köpt den. KuL! :)



Efter att ha lämnat Ninni på dagis, blev det en powerwalk för mig & lilleman. Svettigt värre! :p



Lilleman somnade gott i vagnen medan jag traskade på i en farlig fart ;)

- så jag fick avnjuta min frukost i absolut tystnad. Och det, mina vänner, är minsann sällan det händer :p



Nu har Fredrik precis kommit hem efter att ha jobbat natt, och lilleman har vaknat och busar på Ninnis rum.


Vet inte riktigt vad jag ska ta och hitta på, men nåt kommer jag säkert på
- ni känner väl mig hey :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

Vad fina de är i sina mössor, och jacken är ju för härlig och vilket fynd... :-)

Kram Madde

2009-09-23 | 10:58:57
http://mammamaddesblogg.blogspot.com
Josefine

Du är välkommen på blomsterkurser hos mig om du vill. Kommer ha det hemma hos mig i Bastasjö. Blev godkänd av leverantörena igår så nu ska jag bara ut med en massa flygblad ;-)



Vet precis hur det är att ha många bollar i luften. Är likadan.



kram josefine

2009-09-23 | 16:08:58
http://hemmafloristen.blogg.se/
Veronica

Ja, det var ju en tuff jacka!! MP3 spelare är ovärderlig när man e ute o går eller kör crosstrainer!! Jag har min spelare i mobiltelefonen, rätt smidigt!

Må så gott! Veronica

2009-09-23 | 16:12:43
http://humlanssurr.blogspot.com/