Utemys

Lite bilder från dagens utevistelse i trädgården:



Finaste Syskonen BuS
 


Neo utforskar sandlådan :)



Finaste Ninni



Neo kollar in min planteringslåda - som numera är utrensad och redå för plantering nästa vår ;)



Sen, som det visst inte syns, fyllde jag i alla fall på med täckbark. Ni kanske kan skymta två mörka fläckar på bilden? Det i alla fall, är den nya täckbarken :p



... och inte visste jag att vi hade björnbär bland hallonbuskarna - men serrni det har vi minsann! :)



Innan vi gick in igen plockade vi med oss en massa fina, färgglada löv in, som vi pressade i en av mina stora, tunga kokböcker :) Lite ytterligare tyngd på det och jag tror det blir toppen! Får vänta och se i morgon...


Har också inhandlat färgen till rummet, men dock inte börjat måla ännu. Klockan kändes för mycket för att dra igång projektet och eftersom vi dessutom sover där i natt, så blev det bäst att vänta tills i morgon.


Hur som helst, dagen börjar lida mot sitt slut och för en gångs skull ska jag lägga mig i hyfsad tid. Laddar inför natten, som varit något bråkig de sista som varit. Nu är jag ju dessutom ensam så... ladda var ordet! :)  

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka -2 barnsmamma

Fint ni har det i trädgårde... jag ska ta och börja rensa ltie i våran när vi lämnat Nova på dagis!

Kramis

2009-09-22 | 08:16:19
http://agnieszka.blogg.se/
Madeleine

Ser ut som en mysig dag ute ;-)

2009-09-22 | 10:54:23
http://www.muppsan.com
Evelina

Björnbär?? Coolt, det ser man inte ofta!!

2009-09-22 | 15:59:40
http://evelinalinnea.blogg.se/