Det är bla mycket DÄRFÖR jag bloggar så mycket fortfarande...

Från: "smulan"

Hej!

Jag är en tjej på 28 år, som nu läst din blogg i några år (vad fort tiden går!), och jag måste bara säga, du är ju alldeles underbar. Tack snälla du för att du bjuder på dig själv, för att du delar med dig och gör mina kvällar lite roligare!


Det betyder jättemycket!



Tusen tack "Smulan". Och alla andra som ger så fina komentarer.. Det är som sagt mycket därför man faktiskt fortsätter att blogga, trots alla negativa komentarer som dimper in titt som tätt.  


Annars hade jag lätt valt att sätta lås på min blogg!


Men, nu är det ju så många läsare att det faktiskt inte är möjligt. (nej, det är det faktiskt inte!) Så, vi kör på i samma stil ett tag till :)



Vill ni kunna se när jag uppdaterat lite enklare - är det bara att klicka på "prenumerera via bloglovin" i vänsterhörnet där uppe. Den rosa lilla grejjen :p Gratis, enkelt & verkligen supersmidigt!   
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helen

Roligt sms du skrev till Fredrik häromdagen... fattade han piken typ?? Kram på dig.

2009-09-10 | 21:22:55
http://angelshadow.blogg.se/
Hondjur

Ja, bloggen måste du fortsätta med sötnos! Annars ..annars.. jagar vi dig ;) Några roliga helgplaner? Kramar

2009-09-10 | 23:13:00
http://sagoelin.blogg.se/
Johanna

Hej! Vilken fin bakgrund du har gjort på din blogg. Skulle du kunna hjälpa mig med något likannde? Jag har problem med att fixa det. Vore tacksam för svar. MvH Johanna

2009-09-11 | 09:16:27