BuLLbaK!

Jodå, efter att ha trotsat regnvädret och gått en bra runda -hela familjen- så gick vi hem för att äta lunch och förbereda inför bullbak. Nu är det avklarat och jag har precis satt mig ner för att pusta ut :p







Neo är verkligen en social kille. Han vill alltid vara med och han är nyfiken som sjutton! 

Går gör han inte själv ännu men han är verkligen på god väg och går själv längst möbler och mellan soffa-tvbord osv. Lång är han ju, så att nå upp till vårat köksbord, där bullbaket var i full gång, var inga som helst problem :)
 


Finaste Neo-mannen i världen!



Varför inte baka med formarna när man ändå bakar, tyckte Ninni :p Tja, varför inte?







Bullar.Bullar.Bullar.Bullar.


I förmiddags fick Fredrik ett sms där det stog att han skulle jobba natt i natt. Hurray! Eller inte... så var det slut på helgmyset för hela familjen och från 16.oo får jag och ungarna mysa vidare själva. 


Eller ja, som tur är kommer min kompis H och håller oss sällskap vid 18.oo..
- Och då, då bjuds det på bullar minsann! :)  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Härligt med bullbak! Här har vi inte haft nå regn, så det blev en tur till Ängelsberg med mormor och morfar och köpa honung med violsmak och smultron/vanilj!

2009-09-13 | 20:10:02
http://evelinalinnea.blogg.se/
Ankizz med Jonathan

Mums!

2009-09-13 | 20:14:55
http://ankizz.spaces.live.com/