Baka baka liten kaka (igen) :p

Japp, nu har jag nattat Neo - som var precis slut - och sen har jag och Ninni bakat en kaka. Mest för att Ninni, precis som mamma, tycker det är superkul att baka! Men också för att få tiden att gå lite..


Bild på den kommer sen, nu ska det nämligen stå i kylen ett par timmar :)



Annars har vi inga direkta planer för dagen. Fredrik är på väg hem och då ska han sova ett par timmar, och då passar vi på att vara utomhus, jag och barnen. Har fortfarande en del att komma ikapp med i trädgården...


Ska också (troligtvis?) åka och handla färg till rummet idag, för att måla det en första gång. Lär behövas 2 strykningar..


Nehepp nu klev Fredrik innanför dörren, bäst jag pratar lite med honom innan han lär dunsa i säng ;)  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka -2 barnsmamma

Vi trivs hur bra som helst! Om du vill kan du ju packa barnen... och ta en roadtrip upp hit och bo hos oss några nätter! Kramis

2009-09-21 | 10:55:50
http://agnieszka.blogg.se/