Åh vilken mysfredag!

Fredrik är hemma och vi ska bara mysa ihop hela familjen idag - ja, en riktig mysfredag ska det bli! :)


Vi ska strax iväg utåt för att titta i affärer här i lyckeby, har ytterligare ett pyssel på G som jag behöver lite saker till.. vad det är får ni se sen när det är klart :)


Korten ska också sorteras och sättas in i album och sen ska några fler halsband/armband pysslas ihop, till er som mailat mig. KUUUUL! Åh, jag älskar att pyssla! :p



Ibland kommer jag in i tradera-stim där jag blir alldeles köpgalen - trots att ungarna inte behöver mer kläder! Men i alla fall. Vann en Molo jacka till Ninni för 51kr - risig bild men oj så fin den var när jag fick hem den! *bilbevis kommer sen* 

Likaså ett bamse-regnset till Neo knappa 100-lappen och en rosa Sobea dress till Ninni för 86 kronor



Nu blir det minsann tradera förbud för min del, och där med basta! ;)   

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)