Åh du underbara höstdag!

Idag har det varit en helt fantastisk dag. Första riktiga höstdagen, i positiv anda. Ja, regn & blåst höstdagar har vi ju haft innan... Strålande solsken men ändå sådär friskt (och kallt!) i luften. Uuuunderbart!



Pappa Fredrik klädde på lilleman ytterkläderna. Tydligen hittade han inte Neos mössa och istället för att leta upp den rotade han, av lathet såklart, fram en av Neos gamla mössor - som är på tok för liten vid det här lagret.

Och se så han såg ut. Stackarn. All "pann-hud" fullkomligt pressades ner, av trycket, och han såg ut som en arg liten Neo. Vilket han såklart inte var, arg alltså. Jag har sagt det innan och jag säger det igen - Karlar!

(Neo behövde såklart inte se ut såhär längre, utan jag sprang in och letade upp den riktiga mössan. Som passar!)

Mammor kan, inte sant? :p



Grannen kom också ut och bjöd på fika, mys. Ninni & grannpojken lekte så fint så. Ja, i ett par timmar om jag ska vara ärlig. När det var dags att komma in och äta blev det ett farligt liv på damen, som ville leka mer!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)