Afro power & smycken - nu får dom ett eget nam OCH en egen blogg!

Jag var ju som sagt på Afro Power - pass i eftermiddags. Japp, man har blivit lite av ett träningsfreak! haha..

Jag har verkligen vänt - från att inte träna alls, till att träna flera gånger i veckan! Känns fantastiskt, och en smula ofattbart. Jag? Träna? OCH JAG TYCKER DET ÄR KUL! :D :D :D *inget suckande & tittande på klockan och tankar som "är det inte slut snart"


Det MÅSTE vara min viktnedgång som har gjort det, det slår jag mig 17 på alltså! Inte alls lika "jobbigt" som det var + 15,6 kg sen. (konstigt) Självförtroendet som jag saknade är på väg upp igen och det känns inte längre som om "alla vrålglor på bara mig"
- om ni förstår vad jag menar?


Hur som helst, Afro Power. Grymt KuL! Jag älskar att dansa - tro det eller ej så hade jag MVG i betyg på just dansen som jag hade som tillval på gymnasiet - och hela passet var uppbyggt på en enda dans, som var uppdelad i olika sektioner, och som övades in under timmens gång. 

Man kände sig lite som en apa, där man hoppade omkring barfota i en böjd ställning, med avlappnade armar dinglandes i takt till bongotrummor - musik. 


Men ALLA gjorde ju det så hey, det var bara att hänga på så gott man kunde! 


" Koreografin är enkel och lätt att ta till sig ", stog det i beskrivningen. Pyttsan! Det var skitsvårt!! Och fort gick det också :p Men, jag kan tänka mig att det blir lättare och lättare för varje gång... Svettigt värre, var det också! :)


Inte något jag kommer göra varje söndag, men kanske varannan? För kul, var det minsann :p


Till nånting annat..


Smyckena jag gör. SÅ KUL att det är så många som gillar dom - så nu har jag tagit steget till att göra en egen blogg, bara till min smyckeshobby. Där kommer jag lägga ut ca priser, eftersom de aldrig är densamma beroende på vilken kedja man väljer, berlocker och andra utsmyckningar. Sen förklaringar, infon och en massa bilder. Är på väg in med lite nyheter också - kuuuuul! :) *hoppas få dom i veckan som kommer*  

Men som sagt. Det kommer framöver. Då kommer jag också avslöja namnet jag valt att kalla "mina smycken" för. (kan ju inte säga det nu ju, får ni se när bloggen är klar) :D



Idag lämnade jag i alla fall över dessa två smyckena till sina ägare
 


Ett tufft armband till en kille - ringen var graverad med namn & datum (vilket den inte är på bilden..)


Snygga vaa? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cina

Snyggt armband!!! Vad tar du för de? :D e det lätt o ta på o av? kram cina

2009-09-27 | 22:14:50
Cissi

Åh, något sånt där, skulle jag vilja ha till min sambo. Som det svarta där på understa bilden. Vet inte om du fått mitt mail, för i så fall har du väl inte en aning. Men jag mailade till den mailen du angivit här på bloggen. Är desperat, och tycker du gör så fina saker!! Det skulle vara perfekt tycker jag! Hoppas du haft ne bra helg! Kram

2009-09-28 | 03:54:43
http://cissislife.blogspot.com
sonja

hmmm sebbe känns lite varm men får se om han blir bättre annars måste vi hoppa leklandet TYPISKT

Men han kanske bara e trött han brukar inte stiga upp så tidigt som idag 5.30

2009-09-28 | 07:07:22
http://rockabybaby.blogg.se/
emelie

Hej.

Var tränar du?

2009-09-28 | 07:32:26
Marie

Hey! Va fint armband! Ett sådant kommer jag beställa från dig=) Får man in både Alvin och William på ett sådant med svart "tryck"?Tänkte ge det till sambon i 25-årspresent=) Kram

2009-09-28 | 16:37:47
http://mawriii.blogg.se/
Aurora

Gud, vad du är duktig med träning.

Och precis som du säger så har viktnedgången en påverkan med att det är lättare och roligare att röra på sig.

Måste få igång mig med.

Jätte fina smycken du gör:)

När hemsidan din kommer så ska jag koka in och göra en beställning.

2009-09-28 | 17:10:52
http://aurorajagmed.blogspot.com
Ann-Sofie

Hej, skulle vilja ha ett fint armband till min sambo i fars dag, kan man beställa ett sånt av dig, och vad kostar det, skulle vilja ha våra barns namn graverade

2010-11-09 | 10:06:08