Fler namnsmycken gjorda






Har gjort klart ytterligare några namnsmycken idag. De är inte dom på bilderna ovan, utan det är ett par som jag gjort innan - måste ju visa de nya ägarna smyckena först! :)


Nu är det sängen som gäller och imorgon ska jag ta med mig barnen till öppnaförskolan. Känner att både jag och barnen behöver komma ut och rastas av lite :p Trots min svullna onda fossing.



Såg att jag fått en massa nya läsare - varmt välkomna hit allesammans! Hoppas ni stannar kvar, släng gärna in en komentar med er bloggadress (om ni har nån villsäga) - så jag kan kika in hos er! 


kram och godnatt
- vi hörs i morgon!  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


stine - pokerfruga & mamma till Wiggo

vilka fina smycken, har du gjort dem??? du är duktig!

va roligt att du kikade in hos mig, jag har bloglovin ifall du använder det!

va roligt att du tyckte om min blogg.



Kramar

2009-10-22 | 23:20:25
http://pokerfrugan.blogg.se/
Mikaela

HejHej. Hittade precis hit via någon annan blogg (kommer inte ihåg vilken).. Många fina smycken du har! Undrar om du kan stansa både fram och baksida på en sådan rund bricka? Om det går så vad skulle bara själva brickan kosta? ;)

2009-10-23 | 18:19:32
Jennie

Vilka underbara smycken... me like =)



Kram Jennie

2009-10-24 | 21:27:35
http://jennie-gillqvist.blogspot.com