Inget viktigt

Näe egentligen vet jag inte riktigt varför jag bloggar nu - för jag har absolut inget vettigt att säga :)


Snart ska vi packa på oss ytterkläderna för att traska bort till dagis med Ninni. Sen ska jag och Neo gå en runda för att sedan stanna på köpcentret för att handla div. saker.


Natten har krånglat en massa för 3e natten i rad. Kämpigt! Jag skulle behöva en rejäl sovmorgon. Och då menar jag en rejäl en. Men, sova får man göra i nästa liv. Typ :p



Hårfärgen? Ja, det ser ni ju själva på bilderna ovan (tagna nu i morse!) Sheise vad mörkt! Men, jag kanske vänjer mig..? eller så blir det kanske ett besök hos frisören framöver ändå? En dålig före-bild finns ju i menyn till höger. Mycket finare så.... attans!


Lite ljusa slingor för att "ge lite liv" i det hela hade kanske suttit fint? Finns ju också att köpa billigt för hemmabruk. Hm. Tåls att tänka på. Vad tror ni? 


I alla fall. Dagis och affären. Sen hörs vi säkert igen! :p


PS Under dagen kommer det en till tävling!! Och glöm inte anmäla er om att vinna de underbart läckra virkade frukterna - tävlingen går ut idag, ikväll 20.00 drar jag en vinnare! (KUL att så många varit med via mailen också!)   
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sarah med elin och filippa

mailade dig i går. Vet att förra gången jag mailade hamnade de i skräpkorgen så jag tängte om de hände lika dant igen.

ha en bra dag

mvh sarah

2009-11-24 | 11:31:56
tessan

Jättefin i håret =)

Hur går det vikten och gi? kram

2009-11-24 | 11:42:43
http://ericasmamma.blogg.se/
Smulan

2009-11-24 | 12:21:55
Smulan

Jag tycker att nya hårfärgen blev SKITSNYGG!

2009-11-24 | 12:22:34
Linda

Hej!



Jag tycker att nya färgen blev skitbra och den passar dig perfekt! Behövs inte alls några slingor, det är supersnyggt ändå!



Måste passa på att påpeka att din blogg är jätterolig att läsa! Kul att du uppdaterar så ofta också, ger glädje i vardagen :D



Kramar!

2009-11-24 | 16:24:07
Johanna

Tycker det blev super snyggt med det mörka, det passar dig skit bra! Snyggo!!

2009-11-24 | 16:49:00
http://johannala.blogg.se/
ida

Yeah..älskar hårfärgen..du passar super i den..Hot mama * =)



Puss o kram ida

2009-11-24 | 17:48:53
Emma

Gud vad fint Lina, och det syns verkligen att du gått ner MASSA i vikt! Du är jättefin! Kämpa på! Kram Emma.

2009-11-24 | 21:24:00
http://emma85.webblogg.se/
Hondjur

Oooh, vad du är Snygg gumman!! Underbara kort juhe!! Mer Lina i bloggen ;)) KRAM!

(förresten.. videoblogg på liten i bloggen om du vill se ;)

2009-11-25 | 11:57:40
http://sagoelin.blogg.se/