Vägning imorrn!




Haha ja jisses, ser man sleten ut eller vad? :P *tss* jeje, den bjuder jag på!




Vägning imorrn som sagt. Ha dock inte för höga förväntningar, efter helgen i Helsingborg har jag inte mycket hopp på något minus... Men! Håll tummarna att det i alla fall inte visar flera Kg upp!



Är rusktigt trött, så ska snart ta ett bad för att sedan krypa ner i sängen. Lär ju somna snabbt som tusan... Skönt!

Hörs imorrn!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia

va fin du är!

Hoppas det går bra på vägningen :)

Kram

2009-07-31 | 07:58:22
http://mammanmias.blogg.se/
Agnieszka

guud så smal du har blivit gumman, jättefin är du! Och du ser inte ett dugg sliten ut måste jag få säga, ser riktigt fräsh ut!

kramar

2009-07-31 | 09:19:36
http://agnieszka.blogg.se/
ida & bellan

du är suuuperfin och jag känner knappt igen dig! om du någon gång känner att motivationen tryter så titta tillbaka på kort något år tillnaka så ska du se att det är en enooorm skillnad! och det bästa är ju hur mycket piggare du troligen känner dig. psykiskt och fysiskt. du e kanonduktig! kramar!