Vår juldagsmorgon

Neo väckte oss i morse vid 06.30. Underbart att ungarna gav oss sovmorgon på självaste julafton! :) Tack barn ♥

Jag & Fredrik bytte julklappar i sängen och Neo var såklart med och gosade. Jag fick världens finaste silverring, en stilren i klart silver med tre små diskreta "diamanter". I perfekt storlek dessutom! :)

Tack älskling



Svårt att fånga den på bild, men den är såååå fin! :)



Sen fick jag också en digital fotoram av honom ♥ Jättetuff, och jag ska efter att ha skrivit klart detta inlägget, föra över lite bilder till den :)


Fredrik fick bla. ett nytt xboxspel, några tröjor och ett superfint förkläde av mig :)



Ninni har just vaknat och upptäkt att Jultomten varit där på natten och lagt klappar i hennes strumpa!



Förväntansfull tjej och buskille i bakgrunden :p



Underbarast i hela världen. Vi Älskar Er så mycket



Det finns ett till paket!! :)




Nämen? Tomten har lagt några under granen också!!! :)



Barnen fick varsin käpp-dino av tomten :)



Mycket populärt, i alla fall av vår lilla tjej! Neo var något liten ;)



Det låg också stora vattenfärger med stora penslar i paketet.. och sen lite annat smått och gott :)



Neo i sin fina pjamas.. Han fick "bilnycklar" som låter, en racerbil och lite annat smått, av tomten :)


Till frukost åt vi tomtegröt och julmusiken strömmade ur högtalarna. Underbart mysigt!



Nu ska jag snart köra ut tll affärerna en snabbis innan det är dags att göra oss i ordning för att brumma hem till barnens mormor och morfar, för att fira julaftonen där.



Jag passar på att önska alla mina läsare en riktigt riktigt God JuL! Hoppas ni alla får en underbar dag!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tarja

Vilka fina klappar du har fått och barnen verkar ha fått roliga klappar de med! God Jul till er alla

2009-12-24 | 10:20:41
http://lillamammabitchen.blogg.se/
gladulle

God Jul:)

2009-12-24 | 11:24:05
http://gladafamiljens.blogg.se/
Sophie

God jul! Hoppas ni får en underbar jul! :)

2009-12-24 | 11:36:50