Trööööött!

Har precis kommit hem. Gav mig iväg kring 16.oo för att åka och träna. Bosu. Lika roligt som sist! Jag gillar verkligen det passet :)


Direkt efter träningen postade jag paket. Sen åkte jag hem till mina föräldrar för att lämna lite saker. Därefter körde jag mamma till jobbet för att sedan brumma vidare till affären - där jag blev ståendes en lång stund, snackandes med min gamla chef.


Väl hemma igen packade jag in varorna och sen tog jag mig en smörgås. Inte det ultimata efter en träning men hey, jag är trött. Jag orkar verkligen inte göra nåt annat att käka... (näe, inte ens en omelett!)


Hur som helst. Nu väntar en lång dusch för att sedan se på "jag ska bli stjärna" kl 21.oo. Om jag orkar, villsäga.



PS Neo som inte ätit NÅT på hela dagen, åt i alla fall sin välling nu ikväll. Så, jag kan i alla fall pusta ut lite. Men, ett samtal till sjukvårdsrådgivningen blir det ändå. Nu har han varit dålig så länge och inte blir det bättre - nu tycker jag snarare det går åt andra hållet. Han blir sämre!

Ett besök hos vårdcentralen hade stillat mitt mammahjärta något, för visst blir man nervös och på helspänn när ens små inte mår bra. Älskar dig, min lilla prins!



Våra små sötnosar med Nalle puh - flygplanet Neo fick av farfar. Propellern snurrar och lyser samtidigt som det spelas musik. En mycket populär leksak här hemma vill jag lova. Något liten för Ninni, om ni frågar mig. Frågar ni henne är den precis lagom :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tessan

Erica har oxå en liknande, fast en nalle puh bil, hon åker på den ibland, men Loke använder den nog mest. Erica fick sin när hon fyllde 1år =)

2009-12-02 | 08:37:06
http://ericasmamma.blogg.se/