SNÖ - och vi har en fullspäckad dag framför oss

Ja nu har äntligen vi nere i söder också fått lite SNÖ - woho! Hoppas nu bara det får ligga kvar, så det inte töar bort direkt.

I morse beslutade jag mig för att hålla Ninni hemma idag, men vi ska strax bege oss till dagis ändå - för att hämta dagisväskan och lämna fröknarnas julklapp.

Sedan ska vi till BVC med Neo.

Efter det ska vi faktiskt ta bussen, till en barndomskompis till mig bjuder på fika. Trevligt!


Efter det blir det pepparkaksbak hos barnens mormor och morfar! Båda mina bröder är äntligen på hemmaplan samtidigt, så det ska bli himla nice att få umgås och baka lite :) Har packat ryggsäcken full med lite "barnformar", förkläden till ungarna och 3 kavlar, 2 stora och sen Ninnis lilla.



Taget i morse, från vardagsrummet. Mys!



Ninni inspekterar snön och fåglarna som äter från vår 2:a "fågelmatare", som morfar hängde upp i en av buskarna utanför.


Nehepp nu är det dags att packa på oss alla ytterkläder för att pulsa bort till dagis. Hoppas ni får en underbar dag! Jag ska ta en massa bilder så en lång uppdatering kommer under dagens gång.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Men vist är det härligt med lite snö :D jag bor ju mer i mitten av landet och vi har ca 10-15 cm snö just nu.Och det verkar som om det ska ligga kvar till jul,man blir ju så varm i hela hjärtat om det finns snö till jul.Kan inte minas sist vi hade snö till jul



Hoppas ni hade det trevligt med pepparkakas baket :P

Erica fru och tvåbarnsmamma

Hej! jag har en tävling som jag tror skulle passa dig!

Vinn hello kitty saker för 570 kr.



bara 8 tävlande och tävlingen avslutas imorgon!!!



http://erica.myshowroom.se/tavling-hello-kitty/



ps, en kommentar räcker, du behöver ingen blogg! ds

2009-12-17 | 17:31:47
http://erica.myshowroom.se