Snart lunchdags!

Vi har lekt, byggt koja, lekt med lera, pusslat, spelat busiga bebben & lekt igen. Vi har lekt att mamma är sjuk och Ninni är en superduktig doktor. Hon har stenkoll på läget.

Neo sover sen en timme tillbaka, han känns ytteligare något bättre idag igen. Skönt att han är piggare och feberfri. Sen att näsan rinner stup i ett lär vi väl inte bli kvitt inom det närmsta... det är ju vinter för bövelen! ;) 



Nu har det även blivit kallare här i södra delen av sverige och jag tok-längtar efter snö! Minusgrader, snö och strålande sol - uuuunderbart! :)

 



Snö-bilder från förra vintern ♥



Nu blir det lunch och även idag kommer det publiceras en ny tävling, hoppas ni inte misstycker ;) kanonbra med vinster såhär till jul ju! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carolina

Hej! :) Härligt att du gillar min blogg. Jag kommer kolla igenom dina tävlingar senare :D



Klart! Lägg du till mig :)

Annika aka PyretPepsi

sv: tack så mycket. Kan replikera att din blogg är precis sån jag önskar egentligen få den. Får jag fråga vilken bredd du har på headern?

Jag har lagt dig på bloglovin! Och tänker tävla hos dig!

Så härliga bilder, man blir så glad av att se söta barn le. Hur gammal? En riktig sötnos.

2009-12-04 | 12:56:50
http://pyretpepsi.blogg.se/
Carina

JA! Jag vill också ha SNÖ!

2009-12-04 | 13:43:35
http://justmintoo.blogg.se/