Seg idag

Usch jag känner mig riktigt seg idag. Ringde precis till Fredrik och bad honom hämta Ninni efter han slutat jobba, så att jag skulle slippa. Det var inga som helst problem från hans sida, känns skönt - tack!


Så vad har jag pysslat med idag då? Inte mycket om jag ska vara ärlig. Har pysslat ihop lite fler smycken till er som har beställt. Det är nämligen så att jag inte kommer orka/hinna göra fler smycken än de som redan har hört av sig. Tyvär.

Så det är alltså beställningsstopp just nu. Får se när jag drar igång smyckestillverkningen igen men det bli nog inte fören efter jul nångång. Känner att jag inte riktigt hinner med allt, speciellt nu när man ska julbaka och sånt mys :)

Sen vill jag ju inte att smyckestillverkningen ska kännas som en börda, nånting jobbigt, ett måste. Det är en otroligt rolig hobby, något jag vill att det ska fortsätta vara..


Är dock otroligt skoj att ni tycker smyckena är fina! Tusen tack :D

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka- mamma till 2

Jag känner mig likadan som dig idag.... synd att Magnus slutar så sent så jag måste hämta Nova idag. Vi ska baka pepparkakor idag efter att vi hämtat Nova. Så jag hoppas på en ganska lugn em!

Stora kramar till världens bästa Lina!

2009-12-09 | 13:08:19
http://agnieszka.blogg.se/