Pepparkaksbak

Igår var det som sagt pepparkaksbak hos barnens mormor och morfar som stog på schemat, men först blev det ett stopp hos Emelie, en barndomskompis till mig och mina bröder - som också var där. (plus ena brorens flickvän)



Hemma hos E bakade hon och min lillebror kladdkaka - ja Ninni var också med såklart! :)



Slicka skeden är gottigt :p



Och när disken plockades in i maskinen så var Neo med, som alltid! Han äääälskar diskmaskiner :D



min lillebror och Neo myser


Sen var det alltså dags att spatsera bort till mormor och morfar för pepparkaksbak. 



Ninni var på glatt bakhumör! :)



.. och hon kavlade på bra, trots att det var jobbigt :)









Ninni med morbror J



Mitt fina förkläde som jag fick låna av min mamma :)



Var bara tvungen att ta kort på deras knäck och kola - sen ni bauta knäcken? Eller ska jag kanske säga, ser ni de små? (som bauta knäcken nästan täcker!) haha
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)