Penicillin, Cowboy & årets julskinka

Ja det var troligtvis Neo har. Det var så mycket vätska och vax i örat att doktorn inte kunde se trumhinnan. Stackars vår lilla prins! Tur i oturen att vi såg det nu och sökte hjälp. hade ju varit just snyggt att komma på det på julafton....

Så, nu väntas en rejäl penicillinkur får vår lilla gosse.



På spisen puttrar Cowboysoppan som vi ska ha till middag idag. Sen middag idag igen, jag vet. Till det ska vi ha vitlöksbröd. Passar perfekt i vintervädret som sker utanför fönstret. Gud så det snöar! Tydligen var det visst ett riktigt oväder som skulle dra över oss i söder, något jag helt missat såklart..



Efter maten ska årets julskina griljeras. Mums! Jag ÄLSKAR julskinka! :) Så, i morgonbitti är det jag som äter julskinka på frukostsmörgåsen. Cant wait! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Love

Hej Hoppas ni får en underbar jul! :) jag undrar också var du presenterar dina vinnare? eller kontaktar du de som vinner?

2009-12-22 | 20:24:25
maria

oj. hoppas gossen slipper värk och elände över jul

är själv hemma med en sjukling .

dina matbilder är suveräna .

allting ser så vansinnigt gott ut .

har hittat några recept som kommer provas .

här ska skinkan grileras i morgon

sen blir det uppesittarkväll för hela slanten .

ha nu en riktigt god jul

krama på de dina

maria

2009-12-22 | 22:51:58
http://metrobloggen.se/090109