Pannkaksbak

I dag tog jag och Ninni en frukost på stan, tillsammans med kompisen Stephanie. Det blev en massa snack, macka och varm choklad med chokladboll till efträtt - för vissa ;)

I drygt 2,5 timma satt vi där och snackade om allt mellan himmel och jord. Lite om företaget, framtidsplaner, drömmar och tankar. Mysigt som sjutton!


När vi sedan kom hem upptäckte vi grabbarna grus - sovandes! Ja, de passar då på :p


Vi fick ett städ-ryck och nu är här både dammat och i ordningplockat. Barnen busar så fint ihop och det är guld att se dom sådär, glada och skrattandes ihop ♥ Kan tänka mig att de kommer hitta på mycket BUS framöver :)



Nehepp nu ska jag ställa mig och laga pannkakor, Fredrik hade ett bankärende i stan som han fixar. Efter maten ska jag göra cheesecake:n som vi ska mumsa på i mogon. Ett nytt recept denna gången, spännande! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tarja

Hoppas cheesecaken blir bra. Jag testade ett nytt muffinsrecept igår... det gick inte så bra. Men jag tänkte testa en gång till senare idag! Skam den som ger sig :D

2009-12-30 | 14:58:21
http://lillamammabitchen.blogg.se/
sarah med elin och filippa

ÅÅÅ vad mysigt med frukost på stan!!

Skulle va kul att ses snart om ni har tid?

Ha en bra nyårs afton i morgon

krmiz

2009-12-30 | 15:07:09
Laila

Hej tänkte bara önska er ett Gott Nytt År,hoppas att ni får en underbar dag och kväll



Kram