Öroninflammation?

Ja det verkar bestämt som om lilleman har råkat ut för öroninflammation. Gult var rinner ur örat samtiidigt som han sover dåligt om nätterna, är allmänt grinig och mammig men tack och lov feberfri.

Så klockan 15.oo ska vi till vårdcentralen för att kolla upp det. Sen blir det stan en sväng (tillsammans med resten av stans befolkning befarar jag?) och sen blir det en tripp till affären - och så Lindex såklart! :)


Nehepp nu lär Fredrik snart kliva innanför dörren så det är bäst jag börja klä på ungarna ytterkläderna. Hoj sålänge!

 

Snart är det JULAFTON!! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sarah med elin och filippa

stackars Neo!

Hoppas han är bra snart. så både han och du får sova.

ha en bra kväll

kram

2009-12-22 | 17:28:31
Marina

Hej Familjen !

Har pratat med Tommy och hört det hemska som hänt ! Stackars NInni ! Jag hade köpt ett litet tomtepussel som låg i brevet, som hon skulle ha lite roligt med när hon fick det. Jag fattar inte vad som hänt, antingen så har jag glömt klistra igen det eller så har det öppnat sig på vägen, fattar inte !

Jag är hemskt ledsen att det blev så, försök förklara för henne, jag skickar nåt nytt, men det kommer kanske inte förrän efter jul nu.

Ha en jätteskön Jul ! Kram Marina

2009-12-22 | 18:41:11