Önskar Er en trevlig 2:a advent!

Gårdagen var fullspäckad med både gympa, julshopping & kalas. En riktig mysdag! 

Vi spenderade eftermiddagen & kvällen hos fredriks pappa, som alltså fyllt år i veckan. Det bjöds på god mat, en massa bus och fika. Supertrevligt! Vi var väl inte hemma fören 20.30 nångång och då var det dags att stoppa ungarna i säng. Efter det kollade vi på det sista som var kvar av robinson och sen var det bums i säng för mig & Fredrik också. Faktiskt.



Morgonen började vi med mys i våran säng, hela familjen. Vi hade bompa på tv:n samtidigt som Ninni fick öppna dagens jukalenders paket - som idag innehöll en fin snöglob.

Nu sitter jag här med en rykande het kopp kaffe och jag ska strax bege mig iväg för att köpa frallor som vi ska avnjuta till frukost. 2:a advents frukost. Mysigt!


Sen klockan 10.oo så ska jag möta upp en tjejkompis på gymmet. Japp, vi ska gymma. Klockan 10.oo på en söndag. Ofta det händer? :p Men det ska bli himla kul!


So long!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


P R I M M S - svarar

Gud vad glad jag blir, det är helt klart okej att du lägger till mig i dina favoriter! Vilken ära, måste säga att dina barn är otroligt söta. Du gör även fina smycken som tusan. Du har inget samarbete eller så? :) jag är även med och tävlar om almanackan, men det är väll ingen risk att jag vinner. JAG HAR OTUR I SPEL :) STOR KRAM

2009-12-06 | 20:18:11
http://primms.blogg.se/