Nu är det snarkofanen som gäller!

Ninni somnade tillslut och vi har precis sett slutet på filmen "en sång för martin". Usch så ledsam, känsliga jag grät tom. en skvätt! Hua. Nån mer som sett den?


Nu är det sängen som gäller för min del. Behöver knappast säga att jag är sjukt trött va? (har nog skrivit det i de sista 4 kvällsinläggen tror jag...) Men, så är det i alla fall.



I morgon har vi en fullspäckad dag framför oss, som börjar med gympa för mig & Ninni - i vanlig ordning på lördagarna.





Undertiden får grabbarnagrus mysa själva på hemmaplan. Bilderna på Neo tog jag idag, i sin fiiina mysdress från Sobea. Love it!



Det märks verkligen att Neo är på bättringsvägen, idag har varit en riktigt bra dag faktiskt. Började bli orolig på riktigt där ett tag.. Vår älskade lilla prins Neo
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


marica

Första bilden var för söt :)

2009-12-05 | 11:42:45
http://maricaaberg.blogg.se/